تصویر هدر بخش پست‌ها

BTS💜 ARMi

این جا درباره بی تی اس هست آرمی ها بپرین تو هرکی هم از بی تی اس خوشش نمیاد راه بازه جاده درازه ♣️💜

ARMY

| Iam tired but I m still laughing🥲🥲

یکی  =تو چرا انقدر به این چینی ها اهمیت میدی ؟ واقعا چرا تمام پولتو برای اینکه وسایلشون رو بخری خرج می‌کنی ؟ ببینم اونا اصلا می‌دونم تو وجود داری یکم به آدم های اطرافیانت توجه کن 

 

آرمی =زمانی که من داشتم به شما توجه میکردم همتون من رو دور انداختند انگار ناپدید شده بودم. حتی اگر ندونن من وجود دارم آرمی میمونم و حاضرم زندگیم رو برای اونا بدم چون اونا من رو دوست دارن و وقتی شما به من اهمیت نمیدادید و من درحال گریه کردن بودم اونا کنارم بودن و وقتی شما تنها بشید انتظار نداشته باشید بیام پیشتون 

 

ARMY❤️❤️💜💜=BTS

 

بی تی اس و آرمی ها همیشه در کنار هم هستن ،💜

عزیزم BTSیه گروهه کُره ای یه نه چینی!
تصویر پروفایل Zara سطح تجربه Zara
Zara
5 ماه پیش
ببین اونم منظورش نیست که چینی هستن دیگه در اون حد دیونه نیست چون خیلی‌ها برای اینکه آرمی یا کیپاپرا حرص بخورن میگن چینی برای همین اینجوری نوشته
تصویر پروفایل Zara سطح تجربه Zara
Zara
5 ماه پیش
عالی ❤️💜
ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد