تصویر هدر بخش پست‌ها

BTS💜 ARMi

این جا درباره بی تی اس هست آرمی ها بپرین تو هرکی هم از بی تی اس خوشش نمیاد راه بازه جاده درازه ♣️💜

فکت خنده دار از بی تی اس

| Zara

ببخشید کمه چون وقت ندارم 

شوگا معمولاً به کسی پیام نمیده اگر هم بده به کوتاه ترین شکل ممکن اما یه بار به تهیونگ یه پیام طولانی داد که آخرش نوشته بود دوست دارم و تهیونگ ده دقیقه بخاطر اون پیامه گریه کرد ( بچه دچار کمبود عاطفه شده بوده)

شوگا تو این ده سالی که با اعضاس کمتر از پنج بار به جین پیام داده ( هی)

نمیدنم چرا کوکی انقدر علاقه ی شدیدی به بادیگارد شدن داره ؟ یه بار تو یه مراسم جلو در وایساده بودو به همه خوشامد میگفت بعد حالا جالب این جا بود که همه رد میشدن و متوجه نمیشدن جونگ کوکه ( هی من این پسر رو چه جوری تربیت کردم)

کوکی وقتی اتاقش رو جمع میکنه آشغالاش رو میریزه تو اتاق بقیه ( هشتک همزاد کوک) 

یه بار جمین و شوگا داشتن ایکس باکس بازی میکردن که یهو تیر های جمین تموم شد و نزدیک بود که ببازه بعد جمین به شوگا گفت هیونگ الانه که بمیرم بعد شوگا خیلی با اعتماد به نفس گفت اصلا نگران نباش هیونگت داره میاد وقتی شوگا میخواست به جمین کمک کنه یهو فهمید تیر های خودشم تموم شده و جفتشون باهم مردن ( یعنی خراب اون اعتماد به نفسش بودم)

جین یه بار یه امتحان یه ساعته رو چهار شد (الحق که به خودم رفته)

کوک همیشه بخاطر این که جین ازش بزرگتره بهش میگه پیرمرد ( نگو بچه گناه داره)

اگه لایک و کامنت زیاد بود بیشتر میزارم لایک یادت نره بای 💜🖤

تصویر پروفایل ماهورا سطح تجربه ماهورا
ماهورا
5 ماه پیش
😂😂
تصویر پروفایل Zara سطح تجربه Zara
Zara
5 ماه پیش
😂😂
ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد