تصویر هدر بخش پست‌ها

BTS💜 ARMi

این جا درباره بی تی اس هست آرمی ها بپرین تو هرکی هم از بی تی اس خوشش نمیاد راه بازه جاده درازه ♣️💜

یه روز زندگی یه آرمی

| Zara

من طرفدار بی تی اس هستم من یه آرمی هستم می خوام یه روز زندگیم رو بهت نشون بدم چیزایی که هرروز باید بشنوم و تحمل کنم. 

تو از این چشم بادومیا خوشت میاد؟

اینا دخترن یا پسر؟

اینا حامله هم میشن؟

همشون گ•ی هستن

چی میخونن ؟ چینگ چونگ چانگ ؟

چیزی از آهنگاشون میفهمی ؟

شبیه همن چجوری تشخیص میدی ؟

هفت تا جوجه رنگی چینی

پا پول به این چایگاه رسیدن مگه نه ؟

فنای بی تی اس همجنسگرن

به فنای آرتیستای هالیودی هم اینا رو میگن ؟

این نژاد پرستی نیست ؟

😥

تا کی میشه این توهین ها رو تحمل کرد و نادیده گرفت ... .   اذیت کردن آدما به خاطر سلیقه ای که دارن جالب نیست.......

بی تی اس :)

به موسیقی و استعداد ما تا بزنید

به ما توهین کنید و ما رو اذیت کنید

ولی به آرمی های ما کاری نداشته باشین

 

تصویر پروفایل ماهورا سطح تجربه ماهورا
ماهورا
5 ماه پیش
حق
تصویر پروفایل Zara سطح تجربه Zara
Zara
5 ماه پیش
😥
ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد